Veelgestelde Vragen

Welkom bij onze FAQ-pagina! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, personalisatieopties, leveringen en meer.
Heb je een vraag?
Grote kans dat je hier meteen het antwoord vindt!

Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder! ✨

Inklapbare content

Hebben jullie een fysieke winkel?

Wij beschikken niet over een fysieke winkel. 

Het ophalen van bestellingen kan bij ons thuis na afspraak. 

Worden cadeautjes ingepakt?

Ja! We pakken je cadeautje gratis in, zodat het meteen klaar is om te geven. 🎀
Je kunt kiezen uit doorzichtige folie of gewoon inpakpapier.
Laat bij je bestelling in de opmerkingen weten hoe je het graag ingepakt wilt hebben! 😊

Wat is de standaard levertermijn?

Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. 
Standaard trachten wij alle gepersonaliseerde bestellingen binnen 5 werkdagen, na ontvangst van de betaling,  klaar te maken voor verzending.

Niet-gepersonaliseerde producten die op voorraad zijn, worden meestal binnen 2 werkdagen verzonden. 

T-shirts en rompers hebben mogelijks een langere verwerkingstermijn gezien wij hiervoor afhankelijk zijn van onze toeleverancier. 

Tijdens drukke periodes kan uw bestelling iets langer op zich laten wachten. 

Indien u een bestelling snel nodig heeft, neem gerust voordien even contact met ons op zodat wij samen kunnen bekijken hoe snel uw bestelling klaar kan zijn. 

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling verzonden wordt?

Ja hoor! In de Speciale instructies voor bestelling in je winkelwagentje kan je altijd aangeven vanaf welke datum je graag hebt dat je bestelling verstuurd mag worden. Wij houden daar zo goed als mogelijk rekening mee en plannen dit met veel zorg in.

Hou er wel rekening mee dat wij je pakket op de gevraagde dag kunnen binnenbrengen bij de koerierdiensten, maar dat we geen invloed hebben op hun verdere levertijd. Meestal gaat dat vlot, maar de exacte leverdatum ligt altijd in handen van Bpost of PostNL.

Wil je dat de ontvanger het pakketje pas op een bepaalde dag opent? Vermeld dit gerust ook in de speciale instructies. Dan plaatsen we met plezier een sticker op de doos met “Openen op dd/mm/jjjj”, zodat het verrassingsmoment perfect blijft. 🎁✨

Personaliseren jullie ook producten door de klant aangeleverd?

Wij staan zeker open voor het personaliseren van uw reeds aangekochte geschenken. 
Neem even contact met ons op, bezorg enkele foto's en informatie ivm uit welk materiaal het geschenk bestaat en dan kunnen we samen bekijken welke mogelijkheden er zijn. 

Opgelet, de aangebrachte producten dienen nieuw te zijn. 

Ik wil graag een ander product dan wat er op de webshop staat

Niet gevonden wat u zocht tussen onze standaard artikelen? Neem gerust contact op zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken. 

Opgelet: wegens copyright is het niet mogelijk om afbeeldingen met licentie te gebruiken zonder toestemming van de eigenaar. 

Grote bestellingen

Wil je graag een grote bestelling plaatsen? 
Stuur ons even een mailtje op info@kleinigheidje.be en dan bekijken we samen de mogelijkheden en een totaalprijs. 

Plakinstructies vinylstickers

  1. Ontvet, indien mogelijk, de ondergrond. Papier/karton hoeft u niet te ontvetten.
  2. Zorg dat de ondergrond droog is.
  3. Verwijder de achterzijde van de sticker
  4. Plak de sticker op de juiste plek. Doe dit stukje voor stukje en druk goed aan, voorkom hierbij luchtbellen. Eens de sticker kleeft kan je deze niet meer loshalen.
  5. Haal voorzichtig de doorzichtige folie weg. Let er op dat de sticker goed blijft vast kleven, indien deze toch zou loskomen dien je deze nogmaals goed aan te drukken.

Tip: indien de sticker niet goed hecht, kan je deze lichtjes verwarmen met een föhn, hierdoor zal de lijmlaag beter hechten.

Was instructies textiel

Ons textiel wordt bedrukt met heat-transfer-vinyl. 

Om uw textiel zo lang mogelijk mooi te houden geven wij u graag volgende instucties mee: 

  • Was binnenstebuiten
  • Was op lage temperatuur (max 30°)
  • Geen droogkuis
  • Niet in de droogkast
  • Niet rechtstreeks op de print strijken (ook niet op de achterzijde)
  • Gebruik liefst geen wasverzachter, opgelet, in sommige waspods zit ook een klein deeltje wasverzachter! 

Wat is jullie retourbeleid?

U heeft 14 dagen de tijd om uw producten te retourneren als ze niet aan uw verwachtingen voldoen. Wij verwerken eventuele terugbetalingen binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending.

De kosten voor retour zijn op kosten van de klant. 

Opgelet, op gepersonaliseerde producten geldt geen retourbeleid behalve indien er door ons een typfout gemaakt werd. 

Graag meer weten over het retourbeleid? Neem even een kijkje in ons uitgebreide retourbeleid, je vindt het hier.